Rescued

Rescued is een hip merk met een grote liefde voor ‘upcycling’. Zo redden zij restmateriaal van de schroot en veranderen het in originele designproducten.
Elk product heeft zijn eigen unieke verhaal en krijgt een nieuw leven met zichtbare sporen van het oude leven. Studio Mooijman en Mittelberg hielp Rescued met een nieuwe identiteit, compleet met diverse uitingen op on- en offline gebied. Met de sprekende fotografie van Suzanne Paap in combinatie met hand geïllustreerde stijlelementen ontstond onder andere een sprekende catalogus en website waarbij de producten optimaal tot hun recht komen. Alle uitingen hebben een speelse knipoog die goed past bij de humoristische stijl van het merk. Naast de huisstijl van Rescued illustreerden wij diverse beelden die zowel in de catalogus als op de labels terug komen en verwijzen naar de herkomst van de materialen. Ook deze illustraties bevatten de ruwe charme van het merk, en geven extra persoonlijkheid mee aan het product.

Benieuwd geworden naar de catalogus? Bekijk hem dan hier online!